Metodika nastave informatike 2 2020-2021
Opcije upisa
Rekurzija
Primjeri rekurzije.
Problem osnovnih slučajeva.
Mentalni modeli rekurzije.
Metode poučavanja (kombiniranja, klasifikacije rekurzivnih fenomena, porasta vjere)
Modeli rekurzivnog procesa (mali ljudi, padajući okviri)
Miskoncepcije
Alternativne koncepcije
Soloway: klasifikacije bugova, ciljevi, planovi
Gal Ezer: Miskoncepcije o efikasnosti programa
Kolikant: Učenički standard ispravnosti programa
Vještine programiranja i praćenja izvršavanja koda
McCracken - Međunarosno istraživanje vještine programiranja
Lister - međunarodno istraživanje vještine praćenja izvrđavanja koda
Manilla, van raadt - karakteristike programskih jezika za početnike
Programska okruženja
Programska okruženja Kelleher
Usporedba programskih jezika za početnike
13 razloga zašto će Java umrijeti od starosti
Načini poučavanja programiranja. Vizualni programski jezici.
Metode poučavanja programiranja.
Vizualni programski jezici - Alice, JKarel Robot, Scratch, Codu
Posredovani transfer Alice3-Java.
Roboti u poučavanju programiranja
1. Mjerenje učinkovitosti robota u poučavanju računalne znanosti
2. Personalizing CS1 with robots
3. NXT2 legomindstorm projekti
( LineFolower, seagway)
https://www.nxtprograms.com/projects2.html
NXT2 programsko okruženje
https://www.dropbox.com/sh/q9v8cjfmr1wvo5p/AAAlTjskp2uatYBdsRsrhlzAa?dl=0
Vizualizacija algoritama
Meta-analiza vizualizacije
Principi multimedijalnog učenja
Načini otklanjanja kognitivnog preopterećenja
Hansen - HalVis
Jarc - algoritmi obilazak binarnog stabla, merge, quick i heap sort
Dijkstra, Huffman, Hashing
- Menadžer: Ivica Boljat
- Tvorac e-kolegija: Monika Mladenović